dijous, 27 de maig del 2010

Evolució adolescent

Aquesta no era una entrada programada (realment cap ho ha sigut), però el meu benvolgut evolucionista-evolucionat-devolucionant company de vesprades didàctic-biològiques, m'ha mostrat una troballa molt interessant que m'agradaria compartir amb vosaltres, especialment amb els qui us agrada la lectura i la ciència, i també amb els qui penseu que per poquet que siga, alguna cosa teniu en comú amb un bacteri.
Es tracta d'un llibre de literatura juvenil de nom "La Evolución de Calpurnia Tate" publicat no fa molt per Roca editorial i que ha tingut molt d'èxit als Estats Units. La novel·la, que comença cada capítol amb una cita de l'Origen de les Espècies de Darwin, narra la relació de la protagonista, una curiosa xiqueta d'11 anys, amb el seu iaio, un apassionat naturalista que es cartejava amb Darwin i que somnia amb trobar una espècie nova abans de morir-se.
La xiqueta viu... bé, si vols saber més hauràs de llegir-la. Jo aquesta mateixa setmana vaig a buscar-la.
Espere que ens agrade.

2 comentaris:

  1. L'acabo de comprar aquesta tarde per a regalar-li'l a una companya biòloga!!! Existeix la telepatia?

    ResponElimina
  2. Me'l vaig comprar ahir! Li'l he deixat a ma mare per a que se'l llisca ... ara he d'estudiar ...

    Ah! Tens 0'1 punts menys al bloc, origen de les espècies, no orige. jeje. (sense ànim de pedanteria, deformació professional)

    El company devolucionat.

    ResponElimina